raadnaarmiami.reismee.nl

Dag 3 in Miami Beach

Vanochtend zowaar om half 7 wakker. Rond 8:00 uur naar de diner om te ontbijten en om 9:00 uur naar het strand. Het was daar weer heerlijk. Daarna een Starbucks en vervolgens hebben we fietsen gehuurd. Daniël gaat niet mee, heeft geen zin om te fietsen. Gedrieën fietsen we langs heel stuk van Miami Beach. Het is heel erg warm, we voelen ons nogal verbranden.... zitten nu even op de kamer, gaan zo nog even shoppen. Er zijn enorm veel winkelmogelijkheden, toch leuk om weer naar andere winkels te gaan dan we in Nederland hebben. Er moeten o.a. IPads gekocht worden, Ruud kan zijn favoriete winkel weer in zijn armen sluiten ;-). In de avond burgers gegeten en daarna langs Ocean Drive naar Walgreens voor yoghurtjes en vers fruit. Morgen gaan we naar de Everglades en moeten redelijk op tijd klaar staan omdat we opgehaald worden door een bus, dus ontbijten we in ons appartement.

De winkels zijn trouwens enorm koud door de airco, krijg op zo'n moment truien en shirts met lange mouwen te kopen maar als we dan naar buiten komen, valt er een warme deken over ons heen. Het is zeker 30 graden overdag en vandaag was het de hele dag heel zonnig.

Carla

Veel plezier in de Everglades, lekker scheuren over het water. Brengt vast wat verkoeling in die hitte. En misschien een aligator spotten?

Monique

De winkels en de buitenlucht zijn dus een soort sauna voor jullie ;-). Je kunt misschien al wel alvast een onvervalste kersttrui kopen. En leuk...en alligator....die kan Ruud dan ook in zijn armen sluiten...whahhahhhaaaaaaaaa......

Veel plezier!