raadnaarmiami.reismee.nl

Op weg naar Miami

Om 5:00 uur staan we op Schiphol, inchecken hadden we al online gedaan maar de boarding pass van Annemarie kon niet gedownload en geprint worden en we kregen van de helpdesk van Lufthansa het advies naar de checkin balie te gaan. Erg veel keus hebben we niet. Daar wordt inderdaad haar boarding pass geprint en onze bagage wordt gelabeld. Vervolgens gaan we ontbijten en naar onze gate. Als we in het vliegtuig zitten, horen we dat we een half uur later vertrekken ivm mist. Niet fijn want we hadden al maar 1,5 uur overstap tijd met daarbij ook weer door de security check. De vlucht naar Frankfurt verloopt verder prima. Aangekomen gaan we rennend van terminal A naar Z wat een behoorlijke afstand was met daartussen de douane en Annemarie blijkt een extra security check te krijgen, dit bleek de reden dat we haar boardingkaart thuis niet konden uitprinten. Maar..... we waren op tijd en eenmaal in het vliegtuig kregen we wederom te horen dat er vanwege de mist vertraging hadden, een uur. Buiten dat is de vlucht goed verlopen.

Na aankomst de bus gepakt naar South Beach en daarna fijn bij ons appartement.

Kort daarna nog even een kijkje nemen oo het strand, vervolgens een drankje op Ocean Drive en daarna eten. Het is druk

met vakantiegangers, heel veel verschillende typen van mensen. Rond half 10 liggen we op bed. We zijn erg moe.