raadnaarmiami.reismee.nl

Dag 5 in Miami, Wynwood

Ruud, Annemarie en Aline zijn de dag begonnen met hardlopen. Het mooie parcours langs het strand moet een keer hardlopend gezien worden. Het is om half 8 al flink warm en we zijn zeker niet de enige die sporten. Rond half 9 is iedereen weer bezweet op de kamer. Kort daarna gaan we ontbijten en daarna naar het strand. Hier zijn we bijna de hele ochtend, nog even genieten van het lekker zeewater en het mooie weer. We beseffen dat we hier aan zullen terugdenken als we weer de koude winterse dagen krijgen. Eind van de ochtend lekker douchen en dan naar Wynwood Walls. Wynwood is een industriële wijk die wat in verval raakte maar helemaal 'hot' is omdat er diverse grafity artiesten de muren hebben versierd. We maken voor het eerst gebruik van de Uber en dat gaat supergoed. We lopen langs vele kunstwerken en zij. Erg onder de indruk. We lunchen in een diner aldaar en gaan later in de middag opnieuw met de Uber naar Bayside Marketplace. We drinken daar wat op een terras, gaan wat winkels in en pakken dan de Uber naar ons hotel. Het was weer een geweldige dag! We zijn erg onder de indruk van de wijk Wynwood, knap om van zo'n wijk die dreigt te verloederen zoiets moois te maken. Dit was de laatste hele dag in South Beach, vrijdagochtend gaan we nog naar het strand en dan moeten we helaas uitchecken. We gaan rond de middag naar downtown.

Monique

Ook veel plezier in downtown! Wat een prachtige foto's. Volgens mij genieten jullie met volle teugen. Nog een paar dagen te gaan. Hier is de herfst losgebroken. Windkracht 5, wat regen en 15 graden.....Tijd voor gezelligheid binnen. Neem maar wat zon en warmte mee terug.

Ruud Kist

We genieten er inderdaad heel erg van, het is ook leuk om weer ns met het gezin op vakantie te zijn ?

Ruud Kist

We zijn nu weer in het hotel, over een half uurtje moeten we uit checken en gaan we richting down town

Janneke

Nou prachtige foto's! Zo te zien hebben jullie het er best naar de zin!
Lekker genieten!
Het wordt hier en dag, volgens de voorspellingen, met alleen de paraplu op. Hoop dat het meevalt.
Nog veel plezier in Downtown!