raadnaarmiami.reismee.nl

Dag 6 van South Beach naar Brickell

Vandaag gaan we van hotel en wijk wisselen. We verlaten South Beach en gaan naar Miami, de wijk Brickell. Eerst nog lekker ontbijten in onze diner, daarna direct door naar het strand waar we nog lekker 1,5 uur zijn. Jammer dat we weggaan, het was hier heerlijk.... we gaan uitchecken, drinken nog een kop koffie op het terras van het hotel en roepen een Uber op. Het werd even spannend of de auto groot genoeg zou zijn voor vier personen en vier grote koffers maar het geluk is met ons, er komt en enorme auto aanrijden waar we met gemak in kunnen. In nog geen half uur staan we bij ons volgende hotel. Wederom geluk, we mogen al op onze kamer. Het is rond 12:00 uur en de inchecktijd is 15:00 uur. Het is een grote kamer met twee tweepersoons bedden en een grote slaapbank. Daniël beland op de laatste na discussie met zijn zus ;-). Vervolgens gaan we de omgeving verkennen, lunchen en de supermarkt in. Daar kopen we wat zaken zoals chips (cheddar en sourcream smaak, heerlijk!) en drinken. Daarna pakken we de metro om naar een Mall te gaan, de Dadeland Mall. Hier wordt serieus geshopt, spijkerbroeken, shirtjes, sportkleding, etc. worden aangeschaft. Tussendoor eten we in de foodcourt weer ns een keertje rijst met Chinese en Thaise toevoegingen. Ruud en Aline vertrekken rond 19:00 uur de Mall, Daniël en Annemarie gaan twee uur later, zij zijn rond 22:00 uur weer terug in het hotel. Ruud en Aline hebben dan in de hotelbar hun wijntje al op. We zijn moe na al dat geslenter.

Monique

Ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met jullie laatste hotel. Ziet er ook prachtig uit....En Ruud...ik geloof dat jullie genieten met z'n allen. Voor nu wens ik jullie een goede terugreis. Graag zien wij jou en Aline volgend weekend. Save trip!